Subject: FW: Kooskõlastus, elektriprojekt Jägala võrgupiirkonnas
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jan 2025 14:37:09 +0200

Tere!

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/24/20190-3

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Tammekand Liis <[email-masked]>
Sent: Friday, January 3, 2025 1:13 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: Vs: Kooskõlastus, elektriprojekt Jägala võrgupiirkonnas

Tere Annika

Head ja edukat uut aastat!

Tegin soovitud parandused ja lisasin ka kinnisel meetodil puurimised.

Lisan parandustega taotluse kooskõlastamiseks manuses.

Usun, et sobib ja jään ootama kooskõlastust.

Parimaga

Liis Tammekand

Projekteerija

Mobiil: +372 569 246 05

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

  _____

Saatja: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 30. detsember 2024 15:31
Adressaat: Tammekand Liis <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Kooskõlastus, elektriprojekt Jägala võrgupiirkonnas

Tere!

1.        Edastage palun ristmevälja joonis 003/1.

2.        Lahtisel meetodil maakaablit riigitee mulde nõlvusesse mitte
kavandada. Avatud kaeviku minimaalne lubatud kaugus mulde nõlva puudumisel
riigitee kattest on 3 m (kitsastes oludes 2 m), mulde nõlva alumisest
joonest min 1 m. Maakaabli jäämisel liiklusmärgi alla (riigitee nr 11258
km 2,20) peab olema tagatud minimaalne paigaldussügavus 2 m.

3.        Märkida joonisele alajaamade kaugus riigitee kattest.

4.        Projekteeritud alajaamast väljuvad kaablid kavandada
maksimaalselt kinnistu piiri äärde või Telia sidekaabli kõrvale, tagades
nõutud minimaalne kuja.

5.        Maakaabli ristumine kraaviga riigitee nr 11109 km 1,96 teostada
kinnisel meetodil, min 1m sügavusel kraavi põhjast.

6.        Märkida joonisele erakinnistute juurdepääsuteede juurde
rajatavate puurimiskaevikute kaugused riigitee kattest, nõlvusest (juhul,
kui see on olemas) ja juurdepääsutee kattest.

7.        Mis põhjusel on Jõelähtme tee 5 ja 7 kinnistute eest riigitee
katteserv tähistatud osaliselt kõlviku tingmärgiga?

8.        Maakaabli ristumisel Jõelähtme tee 5 juurdepääsuteega palun
kavandada puurimiskaevikud katte servast nõuetekohasele kaugusele. Lisaks
kaeviku kaugusele juurdepääsutee kattest näidata ära ka kaugus riigitee
kattest.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Tammekand Liis <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, December 17, 2024 2:48 PM
To: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Kooskõlastus, elektriprojekt Jägala võrgupiirkonnas

Tere Annika

Tänan tagasiside eest!

Muutsin kaabli asukohta ja planeerisin selle võimalikus mahus katastri
piiri äärde. Mahasõidu teede ületused on nüüd ette nähtud kinnisel
meetodil. Lahtise kaeviku piirid samuti lisatud.

AJ16422 ja vahetrafo alajaama AJ16424 nihutamine teisele poole võrkaeda ei
ole paraku võimalik, Elektrilevi nõuetest tulenevalt.

Saadan manuses muudatustega kausta, millele jään sobivusel kooskõlastust
ootama.

Parimaga

Liis Tammekand

Projekteerija

Mobiil: +372 569 246 05

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

  _____

Saatja: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: reede, 13. detsember 2024 10:01
Adressaat: Tammekand Liis <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Kooskõlastus, elektriprojekt Jägala võrgupiirkonnas

Tere!

Palume lahtisel meetodil paigaldada tehnovõrk võimalikult teemaa kinnistu
piiri äärde, kuna rajades olemasoleva sidekaabli kõrvale ei ole kohati
tagatud avatud kaeviku nõuetekohane kaugus riigitee kattest või mulde
nõlvast. Alternatiiv on antud kohtades kaaluda kinnisel meetodil
paigaldamist.

Asendiplaani korrigeerimisel ei ole arvestatud Transpordiameti 28.11.2024
kirjas nr 7.1-2/24/20190-2 esitatud punktides 2 (puuduvad lahtisel
meetodil paigaldamise avatud kaeviku piirid ning kaugused) ja 7 tooduga.

Palun kavandada projekteeritud AJ16422 ja vahetrafo alajaam AJ16424
võimalusel teisele poole võrkaeda.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Tammekand Liis <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, December 3, 2024 9:38 AM
To: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Arvo Veltri
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kooskõlastus, elektriprojekt Jägala võrgupiirkonnas

Tere Annika ja Arvo!

Kuna DHS süsteemist sain teate, et Annika tegeleb taotlusega, aga
tagasilükkamisel oli Arvo allkiri ei teadnud, kummale kirjutada, seega
kirjutan teile korraga seoses elektriprojekti kooskõlastusega Jägala
võrgupiirkonnas.

Nimelt on mul mure just avatud kaevikuga Ellandvahe teel. Olen püüdnud
võimalikult katastri piiri äärde kaabli rajamise planeerida ja sõiduteest
võimalikult kaugele ning samal ajal, et vähendada piiranguid siis ka
olemasoleva sidekaabliga ühele trassile.

Kohati jääb siiski kaabel mulde nõlvale. Kas oleks variant, et kirjutan
lisakriteeriume joonisele? Peamised murekohad on just asendiplaani
lehtedel 2 ja 3. Kuna kõrval on kõik erakinnistud ja põllumaad, siis
sooviks ka võimalikult vähe ja ainult hädajuhusel luua erakinnistutele
piiranguid ja IKÕ alasid.

Lisasin asendiplaanile ka lisamõõte (kaugused mulde servast ja teest) ning
muud nõuded olen parima oskuse juures püüdnud parandada ja täita. Aga just
eeltoodud mure jääb õhku, kas selle osas on veel vairante? Lisan
asendiplaani .dwg formaadis manuses.

Lugupidamisega

Liis Tammekand

Projekteerija

Mobiil: +372 569 246 05

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.